Praktische
informatie

Op deze pagina vind u informatie over:
- onze contactpersoon;
- onze artistiek leider;
- ons banknummer
- hoe u een abonnement kunt nemen op onze concerten;
- hoe u donateur wordt;
- hoe de concerten bereikbaar zijn;
- onze ANBI-status;
- jaarverslagen en financiële verantwoording;
- ons bestuur.

Contactpersoon:
Rob Wit
Lobeliusstraat 4
1504 EM Zaandam
075 6310437 info@stichtingdemuziekkamer.nl

Artistiek leider: info@stichtingdemuziekkamer.nl

IBANnummer: NL53 INGB 0006 0976 50

Abonnement
Losse kaarten kosten €12.00; FluXuspashouder (tot 21): €5.00. Kaarten zijn aan de zaal verkrijgbaar.
Jaarabonnementen zijn ook mogelijk; u krijgt dan zes concerten voor de prijs van vijf. U kunt deze telefonisch (075 6703545), of via de mail bestellen vóór 21 september (info@stichtingdemuziekkamer.nl). De abonnementen liggen dan op het eerste concert voor u klaar.

Donateur worden
De stichting werkt zonder winstoogmerk. Om de exploitatie rond te krijgen is de stichting aangewezen op donateurs en sponsors. Wilt u de stichting steunen? U kunt dat doen door donateur te worden voor minimaal  € 15,- per jaar (een maximum is er niet!). Daarvoor wordt u op de hoogte gehouden van de concertactiviteiten. Klik hier voor meer informatie over donateurschap.
U kunt donateur worden door contact op te nemen met Menno Oversluizen, via 075-670 3545 of per mail:info@stichtingdemuziekkamer.nl.

Bereikbaarheid
De concerten vinden plaats in de concertzaal van Fluxus Muziekschool, Westzijde 148, 1506EK Zaandam (tegenover de Westzijderkerk). Loopafstand vanaf station Zaandam is ongeveer een kwartier. U kunt ook de bus nemen: lijn 67 (Connexxion) stopt voor de deur (bushalte Parkstraat). Er is ruime parkeergelegenheid voor de deur en links achter de kerk (betaald parkeren).Tijdens de concerten van de Muziekkamer kunt u gratis parkeren op het parkeerterrein van Flentrop Orgelbouw, gelegen tussen de voormalige Lidl en Dirk v.d. Broek aan Behouden Haven. De concerten beginnen om 20.00 uur, tenzij anders aangegeven. Onderaan deze pagina vind u een routeplanner.
Onze concerten zijn rolstoeltoegangelijk.

ANBI-status
Vanaf 1 januari 2014 vraagt de belastingdienst onderstaande informatie op de website te publiceren ivm het behoud van onze ANBI-status.
Onderstaand de gevraagde informatie. Ontbrekende documenten kunnen worden opgevraagd bij onze secretaris.  Contactgegevens vind u onder Contact.

• Naam stichting: De Stichting de Muziekkamer.
  • Rechtspersonen: De Stichting de Muziekkamer
  • Samenwerkingsverbanden: volgt nog.
  • Informatienummer/fiscaal nummer: 009351322
  • Postadres: adres van onze secretaris.
  • Doelstelling: het organiseren van kamermuziekconcerten in Zaandam en tevens jonge, talentvolle beroepsmusici de gelegenheid bieden tot optreden in het openbaar
  • Hoofdlijn beleidsplan: het jaarlijks organiseren van 6 concerten plus een eenmalig organiseren van een concert gegeven voor en door donateurs.
  • Bestuursfuncties en bestuursleden: Saskia Andriessen (voorzitter); Rob Wit (secretaris/2de penningmeester); Lesley Oversluizen (artiestiek leider); Menno Oversluizen (penningmeester); Jeanette Venniker (PR).
  • Beloningsbeleid: De bestuurders verrichten de werkzaamheden geheel vrijwillig en ontvangen hiervoor geen beloning.

Jaarverslagen en financiële verantwoording.

Het bestuur van Stichting de Muziekkamer bestaat uit:

Saskia Andriessen (voorzitter)
Lesley Oversluizen (artistiek leider/programmasecretaris)
Rob Wit (Secretaris/ 2e penningmeester)
Menno Oversluizen (penningmeester)
Jeanette Venniker (PR)

Stichting de Muziekkamer is in 1990 opgericht door Len en Sjirk Bouma, Marianne Geugjes, Gert Bos, Sheila Oomen en Korrie Adsera-de Boer. De concerten zijn gestart in De Zienagoog op de Westzijde in Zaandam, maar al vrij snel verhuisden ze naar de nieuwe muziekschool van Zaandam, tegenwoordig Fluxus, afdeling Muziek, ook aan de Westzijde. De prettige samenwerking met Fluxus, de mooie concertzaal en de goede vleugel staan garant voor een aantal bijzondere concerten per jaar.

Plan uw autoroute

Rijden vanaf (vul in: Stad, Adres):